پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3144
-
الف
+

حضور پررنگ ناشران خارجی در نمایشگاه کتاب تهران

سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران امسال در مقایسه با دوره های پیشین، شاهد حضور پررنگ ناشران از کشورهای مختلف جهان است.

سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران امسال در مقایسه با دوره های پیشین، شاهد حضور پررنگ ناشران از کشورهای مختلف جهان است.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از روابط عمومی نمایشگاه کتاب، امسال آثار بیش از 400 ناشر از 50 کشور مختلف جهان در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به نمایش درآمده که نقطه عطف دوره جدید این رویداد بین المللی فرهنگی است.
حضور خارجی ها تنها به ناشران خلاصه نمی شود و نمایندگان برخی مجموعه های فرهنگی کشورهای مختلف جهان نیز در نمایشگاه کتاب تهران حضور دارند.

در این دوره از نمایشگاه، صربستان و تونس به عنوان میهمانان ویژه در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور دارند که در نخستین روز کاری نمایشگاه غرفه های آنها با حضور سفیران و مقامات رسمی و علمی دو کشور و نیز معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و برخی دیگر از مقامات این وزارتخانه گشایش یافت.

در این نمایشگاه آثار به نمایش درآمده خارجی در میان 300هزار عنوان کتابی که توسط ناشران داخلی منتشر شده، چشمگیر به نظر می رسد.

در این دوره علاوه بر 200هزار عنوان کتابی که توسط ناشران داخلی در سه سال اخیر منتشر شده، 100هزار عنوان فارسی دیگر هم مربوط به سال های پیشتر از آن در معرض دید علاقه مندان قرار دارد.

همچنین در طول برگزاری نمایشگاه کتاب تهران، 250 عنوان کتاب جدید منتشر شده توسط سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی هم با موضوع تعامل با کشورهای مختلف در چارچوب روابط فرهنگی با کشورهای دارای روابط موثر با ایران در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می شود.

سی‌ویکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تا بیست‌ودوم اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی برپا خواهد بود.

 ه خ / ص گ

نظر شما
ارسال نظر